|
 | |
| | | | |
|  |
 |
 |
|
|
| Zadając pytanie dotyczące PHPNuke podaj jego wersje!! |
| Autor |
Wiadomość |
Lio85
~user

Pochwał: 1
Status: Offline
|
Wysłany: 24 Sty 2007 18:15:19
|
|
UA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.1) Gecko/20061204 Firefox/2.0.0.1 |
Witam.
Prawie ukonczyłem prace nad swoim nukiem i napotkałem po drodze na kolejny problem, lecz nie chce w niego ingerować ponieważ nie znam się na nim aż tak, a nie chce sobie czegoś zepsuć.
Chodzi o to że po rejestracji (rejestracja z linkiem aktywującym) otrzymuje link który musze aktywować, po kliknięciu w niego, ku mojemu zdziwieniu dostaje BANA.
wiadomość mniej więcej wygląda tak: (czarne tło)
Your Attention Please!
You have been blocked from entering this site.
You have attempted an unknown attack on this site.
All of the following information has been gathered to assist the webmaster should this need to be reported to local or federal law enforcement.
If you think this is a mistake you can contact the site webmaster at nazwa(at)hp(dot)pl.
Be SURE to include the following information in any email!
i dane
I nie wiem gdzie to ustawić żeby sentinel nie zwracał uwagi na linki aktywujące (tym bardziej kiedy to nie jest żadne włamanie).
Przyznam się że jeszcze nie konfigurowałem sentinela (tak dogłębnie) bo chciałem to zrobić jak już wszystko ukoncze.
Proszę o pomoc i pozdrawiam.
Dodane po: 11 godzinach 45 minutach:
Okazało się że jest błąd w YA i odsyła po aktywacji nie tam gdzie powinno ... Błąd ten znajduje się w Nuku PL 8.0.
Wystarczy usunąć linijkę refresch ( czy jakoś tak ) przy. "_ACTMSG"
Pozdrawiam.
Dodane po: 5 godzinach 47 minutach:
a najlepiej to :
| Kod: |
| header("Refresh: 5; URL=admin.php?op=aktywacja"); |
Zamienić na:
| Kod: |
| header("Refresh: 5; URL=modules.php?name=Your_Account"); |
Działa w 100% hehe
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
 |
CiNeK
~user

|
Wysłany: 24 Sty 2007 21:40:56
|
|