|
 | |
| | | | |
|  |
 |
 |
|
|
| Zadając pytanie dotyczące PHPNuke podaj jego wersje!! |
| Autor |
Wiadomość |
qczer
~user

Status: Offline
|
Wysłany: 22 Cze 2005 17:22:52
|
|
UA: |
Witam!
Kolega zaproponował mi żebym zrobił strone za pomocą PHP-NUKE. W swojej "karierze" udało mi sie zrobić strone za pomocą Dreamweawera, teraz chciał bym poznać inną technikę. Od czego powinienem zacząć??
PHP-nuke mam już zainstalowany na serwerze, od czego mam zacząć jego edytowanie?
Acha jeszcze jedno. Może to głupie pytanie ale co to są moduły i bloki?? Jestem laikiem i chyba od taki podstawowych wiadomości powinienem zacząć
Pozdrawiam
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
 |
dudi
@admin

Pochwał: 330
|
Wysłany: 22 Cze 2005 18:59:02
|
|
UA: |
Hmmm zależy od tego jaką stronę chcesz zrobić.
Najlepiej zainstaluj sobie Nuka na "Krasnalu" (jak to zrobić masz opisane w FAQ) i tam sobie eksperymentować, zobaczyć jak to wszystko działa itp.
Wiele rzeczy znajdziesz na tym forum - wystarczy tylko dobrze poszperać.
Jeśli znasz dobrze HTML, oraz prznyjamniej podstay php to z dostosowaniem Nuka do swoich potrzeb, oraz z jego administracją nie powinieneś mieć problemu.
Bloki to te elementy, które znajdują się po prawej/lewej stronie strony
Moduły to dodatki do nuke rozbudowywujące jego możliwości np: Download, Linki itp.
|
|
|
_________________ Pomocy udzielam TYLKO na forum !!! |
|
|
|
 |
kbn
~user

|
Wysłany: 26 Cze 2006 12:07:53
|
|
UA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; pl-PL; rv:1.7.6) Gecko/20050321 Firefox/1.0.2 |
Ja bym zaczęła od przyjrzenia się panelowi admina i przetestowania wszystkich jego elementów - niekoniecznie na krasnalu, może być na "normalnym" serwerze w sieci, w końcu jak masz konto www to mozesz korzystac z niego takze w ramach testów... No i zobaczysz wtedy jak strona działa - potem pozostaje tylko wymyślić ogólny zarys strony i robić
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat